Gå til innhold

Endelig kom kvalmen på besøk!!


Gjest Fantera

Anbefalte innlegg

Gjest Hippo ღ

Og nei, jeg tuller ikke.

Jeg har vært så redd for at det ikke er noe der. Så det er godt å få litt flere symptomer ;) (vi har prøvd lenge, hormonkurer, laparoskopi osv...) Kastet opp på mandag, fin dag i går (men var hjemme og sov) og brekte meg i morges. Så nå satser jeg på at spiren har det bra inni magen <3 ser virkelig frem til ul på mandag :) Jeg er 7+5 i dag.

 

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roper ikke akkurat hurra for kvalmen, men ja den er helt klart der flere ganger om dagen. Særlig om morningen og før middag. Må ikke gå for lenge uten mat har jeg funnet ut. Kan ikke huske at jeg var så kvalm med min første. Men det er kanskje vanlig å bli mer kvalm med nr to? Er jo fint å kjenne symptomer, og de har vært der hele tiden denne gangen. Mensmurringer og vondt i puppene.. jada.. :) Og vondt i hodet ikke minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man blir litt mer gravid straks man får slike symptomer. Her er det spying og kvalme om hverandre, tar akupunktur og håper det skal hjelpe, for etter første timen var jeg ganske fin, men føler jeg har en nedtur i øyeblikket. Jeg har tatt av tre kg på kort tid, orker ingenting og er helt uttafor..er glad mannen tar så masse ansvar med de to eldste ungene på ettermiddag, jeg sliter nok med å få levert de i barnehagen om morgenen. Er så sliten av dette nå...håper virkelig at det går over i andre trimester. Har ikke vert så heldig tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...