Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #1 Del Skrevet 22. juni 2011 og kunne brukt de på noe ulovlig som hadde gitt stor avkastning, og faren for å bli tatt var forholdsvis liten, hva ville DU gjort ?? Sitter å diskuterer med noen venner på vinkveld her, spennende å se hva folk flest ville gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #2 Del Skrevet 22. juni 2011 Hvorfor bruke dem på noe ulovlig? Selv lovlig kan gi god avkastning. Har faktisk ikke fantasi til å finne noe ulovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #3 Del Skrevet 22. juni 2011 Om jeg hadde hatt mye penger uansett så ville jeg ikke gjort noe ulovlig for å få mer nei Kos dere på vinkveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Del Skrevet 22. juni 2011 Da ville jeg brukt dem på å planlegge og gjennomføre et bankran. Bankranere er de som sjelden blir tatt (bortsett fra NOKAS-idiotene) og som "tjener" mye penger på kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Del Skrevet 22. juni 2011 Satt akkurat å tenkte det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #6 Del Skrevet 22. juni 2011 WTF?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Del Skrevet 22. juni 2011 hehe, bankranet var bra )) Flere tips. *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå