Gå til innhold

Om du hadde hatt mye penger


Anbefalte innlegg

Skrevet

og kunne brukt de på noe ulovlig som hadde gitt stor avkastning, og faren for å bli tatt var forholdsvis liten, hva ville DU gjort ??

 

Sitter å diskuterer med noen venner på vinkveld her, spennende å se hva folk flest ville gjort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bruke dem på noe ulovlig? Selv lovlig kan gi god avkastning.

 

Har faktisk ikke fantasi til å finne noe ulovlig.

Skrevet

Om jeg hadde hatt mye penger uansett så ville jeg ikke gjort noe ulovlig for å få mer nei :) Kos dere på vinkveld :P

Skrevet

Da ville jeg brukt dem på å planlegge og gjennomføre et bankran. Bankranere er de som sjelden blir tatt (bortsett fra NOKAS-idiotene) og som "tjener" mye penger på kort tid.

Skrevet

Satt akkurat å tenkte det samme...

Skrevet

hehe, bankranet var bra :))) Flere tips. *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...