Gå til innhold

Hvilken farge på i.d foundation?


vildejenta

Anbefalte innlegg

Tenkte å bestille meg i.d foundation på nett. Vet at man anbefales å gå til parfymeri å teste ut hvilken farge man bør ha, men jeg har lang vei til nærmeste by og ikke noen mulighet til å teste det akkuratt nå, så håper dere kan hjelpe meg litt? :)

Jeg har ganske lys hud, men har litt uren hud (bla. derfor jeg vil prøve id), så jeg har endel områder som er litt røde..

Jeg har lysebrunt, rødaktig hårfarge..

Kanskje den fairy light passer? Eller?

Noen som har ca lik hudtone som meg som kan svare hva dere bruker?

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tre farger i settet jeg kjøpte. Genialt, for da lager jeg det pudderet som passer meg. Huden min forandrer seg jo gjennom årstidene.

Har en lys beige, en beige og en mørkere farge - og så maler jeg ansikte:) Jeg lager min egen nyanse/farge.

 

Er veldig fornøyd. Husk å bestille kost også.

 

Et tips: Ikke riv at hele lappen inni pudderet. Lag bare en liten åpning, ellers blir det mye støv da pudderet er så lett. Gjennom den lille åpningen tømmer du ut litt pudder i lokket, og jobber det inn i børsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp en light startpakke!

 

Da får du film med tips, børster og farger! Det er kjekt. Så kjekt at jeg har kjøpt to ganger.

 

Det jeg mener du trenger er

 

- Primer

- Foundation

- Warmth

.- Mineral Veil som holder huden matt og fikserer sminken

 

Du trenger også en dekk-børste og en påføringsbørste for Foundation samt børster til warmth og Veil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok hakket lysere i huden enn deg og fairy light var litt for mørk for meg. Så det høres ut som det kan være en grei match for deg. (Ville heller ha gått for andre merker innen mineralsminke enn i.d, men det er jo en annen sak).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...