Gå til innhold

Olivia vs Stella?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg elsker begge navnene, men fikk høre av noen at Stella var et hundenavn og da glapp det navnet for meg og mannen likte ikke Olivia så da ble det ikke det heller.

 

Men Olivia er kanskje hakket penere enn Stella, når alt kommer til alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns begge 2 er kjempefine :-) Men hvis jeg måtte velge hadde det blitt Stella :-) Eller Olivia... Hm.. Vanskelig ^^, Du må satse på å få 2 jenter så slipper du å velge ;-) De aller fleste navnene brukes også på hunder/katter så det skal man ikke bry seg noe om! ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja må nok få to jenter:p selvom jeg egentlig har en hauh med andre navn jeg syntes er flott også:P Hmm ser ut som om Oliva er en vinner her inne hvertfall:) Nei mange som har menneskenavn på hunder og katter så. Min kusines hund heter Tor (ikke at jeg ville valgt det navnet til en sønn, eller hund for den slags skyld)- så det bryr jeg meg ikke om:)

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Olivia navnet! Er såå fint:) Stella har jeg egentlig ikke noe forhold til. Synes ikke det er såå fint egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha ja det var lurt, det har jeg ikke tenkt på. Kanskje det blir Stella Sol Viola Olivia da:p Så har jeg fått med fire av navnene jeg liker:p hehe .

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på navnene selv.. men har gått i navnefella før, og har ikke lyst til at mitt neste barn skal være en av 5 andre i klassen m samme navn.. Olivia er veldig på vei opp i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...