Gå til innhold

Hvor lang og tung er ditt barn på 24 mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta 94 cm og 14 kg.

 

Gutten 93 cm og 14,5 kg.

 

PS! De er 2 år ved 24 mnd. Hvorfor regner du i måneder fortsatt? Skal du gjøre det til de er voksne og vel så det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

til NN 19.51 23.06.2011

 

PS! De er 2 år ved 24 mnd. Hvorfor regner du i måneder fortsatt? Skal du gjøre det til de er voksne og vel så det?

Anonym

 

 

Jo da, men en to-åring kan være være alt fra mellom 2 til 3 år (dvs 24 til 36 mnd) Det jeg var på jakt etter var de som akkurat har fylt 2 år, altså 24 mnd

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes noen av to åringene veide mye jeg. Eller bare jeg som tenker litt feil kanskje? Pga jeg sammenlignet de nå med jenten min på 6 år som veier 19 kg. Ikke stor forskjelle på 2 år og 6 år da ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jente 24 mnd, 15 kg og 91,5 cm

 

Har alltid fått hørt at hun er så lang. Men i forhold til ungene listet opp her inne skiller hun seg visst ikke så veldig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt var 94cm og 14kg på 2års kontrollen.

 

Til deg som syns enkelte veier mye til å være 2 år, det synes ikke jeg. Som du ser er ganske lik vekt mellom de som har svart, dvs at det er ganske normal vekt hos en 2 åring.

Gutten min var i allefall ikke tjukk eller noe selv om han var 14 kg.

Han var/er en helt normalvektig gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren din veier litt lite til å være 6 år, så det er nok du som tenker feil. Dessuten er det forskjell på gutter og jenter, og det er flest guttemammaer som har svart øverst i innlegget. Jenter er som regel litt lavere og en del lettere enn gutter. Min jente på nesten 2 år veier ca 12 kg, mens brødrene veide 13-14 kg på samme alder. Gutten min på 4 år veier 17 kg, og han veide 14 kg som 2 åring, så han har jo nesten ikke lagt på seg på 2 år, bare strukket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...