Gå til innhold

Føde på Haugesund sykehus eller Stord?


*tobarnsmamma*i*august* :-)

Anbefalte innlegg

Føder jeg litt før terminen min 16.august, får jeg ikke føde på fødestuen her jeg bor, da det er sommerlukket i en mnd..

 

Det er da vanlig at vi reiser til Haugesund, men når jeg var inne å leste på nettet nå, såg det faktisk veldig trivelig ut på Stord..

 

Noen erfaringer fra stedene?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på stord med mine to, og ambefaler dette sterkt til alle som spør. Det er en koselig og avslappende stemning der, og dem er flinke og hjelpe dersom det er noe... Hadde valgt stord pånytt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke erfaringer selv, men etter å ha snakket med flere mødre så har jeg selv valgt å ikke føde i Haugesund selv om det er det sykehuset jeg hører til. Har hørt at det er dårlig oppfølging, sure barnepleiere og rett og slett en ukoselig plass. Stord derimot, har jeg hørt mye positivt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kun fått på stord,men blei overført til haugesund rett etter fødsel..på intensiven for nyfødte var dei fantastiske..men nede på fødeavdelingen og barsel avdelingen var det heilt forferdelig..dei var sure,passet dårleg på,vanskelige og tok lite hensyn..du må gå kjempe langt vekk fra rommet for å komme til stelle rommet og gå heilt i andre enden for å stelle deg sjølv..

 

på stord er dei fantastisk greie og gjere så godt dei kan for å hjelpe deg..og det er bra at det er stelleplass,dusj,toalett og alt inne på rommet !!! selfølgeleg kan det sikkert være noken greie i haugesund og,men eg har ikkje møtt på dei ;)

 

eg personleg ville aldri ha vore i tvil...stord,stord og atter stord!!!

men dei har sikkert bedre kompetanse i haugesund hvist det sku være noko med barnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...