Gå til innhold

Hvor kjøpe brudepikekjoler på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om to mnd og trenger brudepikekjoler,men finner ingen butikker der de selger rimelige kjoler.Tør ikke ta sjangsen på å bestille fra kina da jeg ikke vet om de kommer frem i tide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jkdress.com

Nydelige kjoler til latterlig billige priser :)

Skrevet

Der var det jo bare tre kjoler og de var til baby?

Skrevet

Latterlig billig ja, men med frakt så kostet to kjoler til 270 plutselig 1300.syns ikke det var så billig lenger da.

Skrevet

Prøv e-bay. $16 gratis porto. Flere tusen til salgs.

Skrevet

e-bay tar fra en uke til 2-3 uker, sjelden over 6. Har bestilt masse fra Kina og HongKong

Skrevet

Det stod ikke alder i toppinnlegget.

Skrevet

nei men vil jo ha litt mer å velge i enn tre kjoler da.

Skrevet

Hvis det er jk.dress du refererer til, så er det ikke akkurat dyrt med en brudekjole til under 100 dollar+toll og frakt. Kommer på max 2500 kr. Noe særlig billigere enn det får du det ikke om du kjøper brukt engang.

Skrevet

Trenger da ikke bruke 2500 kr for en brudepikekjole.

Jeg kjøpte en på ebay til jenta mi og den kostet under 200 kr så jeg slapp toll og moms.

Skrevet

Hvis du bor i nærheten av Oslo, så ta deg en tur til Grønland. I en del av de asiatiske butikkene så selges det mye pynta kjoler til barn for en rimelig penge.

Skrevet

Sorry, leste litt fort. Trodde du mente vanlige brudekjoler. Men brudepikekjolene ligger på 350 nok, og med frakt og toll så blir det jo ikke all verden uansett da. Men jeg ser poenget, trenger ikke bruke så mye på en kjole :)

Skrevet

20.40

Det var ikke brudekjole jeg var ute etter men brudepikekjoler,og jeg betaler IKKE 2500 for en brudepikekjole.

Skrevet

Nei jeg bor langt unna oslo, men jeg fant en jeg og barna likte på e-bay så blir nok å bestille derifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...