Gå til innhold

Kan jeg gi noe slikt i bryllupsgave?


*Lissi*

Anbefalte innlegg

En god venninne av meg skal gifte seg. De har ikke lagt ut noen gaveliste. Ønsker seg gavekort.

Synes det blir litt stusselig. Kan jeg kjøpe en fin kurv som jeg fyller, eller blir det litt "rart"?

Tenkte å kjøpe noen fine vinglass som de kan samle videre på. God vin som jeg vet de liker o.s.v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ang vinglass hadde jeg kanskje droppa de hvis jeg visste de hadde glass fra før.... Men kurv med vin, kanskje litt sjokolade (fra konfektbutikker) frukt osv er jo koselig det da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse som frister på gourmetpikene.no!

Har ikke bestilt noe selv ennå, men etter ferien skal det shoppes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de har planer å samle på vinglass nemlig. Trenger tips til hva annet jeg kan putte oppi kurven da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om de har planer om å samle på vinglass og ikke samler på noen spesielle nå så er det en super gave. Og glassene kan alltids byttes om de ønsker en annen serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koseklompen og jeg

Hva med;

 

Vin

 

Sjokolade fra konfektbutikker

 

Ost

 

Kjeks

 

Serviett

 

Bok om kjærlighet

 

Eller evt en film som de har "sammen" (om du skjønner) kjærlighetsfilm..

 

Lys

 

Evt et lite gavekort hos Glassmagasinet slik at de kan kjøpe glass selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips! Tror jeg skal gå for en slik gave. Jeg hadde iallfall blitt veldig glad for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

Vi har en gang gitt god vin som kan lagres. En flaske som skal lagres til deres første bryllupsdag, en som skal lagres til deres 5 års bryllupsdag. Med to vinglass til er det jo en gave med sjel :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin presang. Men hvis de har noen spesielle vinglass på ønskelista som de har tenkt til å samle på, er det lurt å holde seg til den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fin bok selv som min mann og jeg likte godt, og som gjør at en forstår hverandre litt bedre (ETTER BOKA ER LEST). Heter kjærlighetens fem språk, skrevet av Gary Chapman (kjøpte boka i en kristen bokhandel). Vi fikk tips om hvordan vi kan gjøre ting for hverandre som vi setter pris på, som feks jeg blir veldig glad når han tar et tak i huset (mitt språk) og han blir glad av å bli tatt på/få høre at jeg er glad i han etc (hans språk) om du skjønner. Denne skal jeg kjøpe til venninnen min som jeg er forlover til i hennes bryllup nå i juli. Håper de kan ha glede av den, slik som vi fikk en liten aha opplevelse av å ha lest boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synst kanskje ikke det er så lurt å kjøpe vinglass osv siden de har sagt de ønsker seg gavekort. Da har de muligens egne planer for hva de vil bruke pengene på.

Jeg skal også i bryllup i sommer der de ønsker seg penger for å kjøpe ting til huset. Litt "rart" å bare gi penger føler jeg, spesielt siden jeg ikke kommer til å gi så enormt mye :P Men de skal få det de ønsker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...