Gå til innhold

Er det ikke meninga... (ang.klær)


hildis :)

Anbefalte innlegg

vi skal få være noe fin mens vi går gravid??

 

Finnes det ingen fine mammaklær? Jeg blir gal, føler meg som en slabbedass... har jo noen dongrimammabukser men synes ikke det er noen klær som jeg føler meg skikkelig tøff eller fin i...

 

Var på H&M i dag, bare nitriste klær der også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig! rart de ikke satser mer på moteriktige gravidklær. er jo så mange trendige mødre nå til dags. jeg skal til london neste uke, håper å finne mye fint dær, både til meg selv og bebien=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo jobbet på Vero Moda og ONLY i 5 år og begynte faktisk å tenke tanken nå. Noen skulle jo startet opp butikker men noen kule mammaklær, det er jo manko på det.

 

ÅHH heldiggris som skal til London, skal du på foo fighterskonsert?

Håper du finner noen fine klær der da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sørgelig dårlig utvalg av mammaklær som faktisk er trendy. Rart egentlig at H&M som har så mye kule klær ikke klarer å lage kule mammaklær!

 

Men hvis du bor i nærheten av Oslo, så er i hvert fall det beste utvalget av mammaklær hos Svangerskapet på Majorstuen. Der har de masse mamalicious-klær som er de kuleste mammaklærne jeg har funnet hittil i hvert fall. Og mamalicious er jo et Bestseller merke... :)

 

Men stort sett kjøper jeg klær i vanlige butikker som kan brukes med stor mage, og så kjøper jeg buksene på mammabutikk...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bestilt konsertbiletter men kjæresten har veldig lyst=) vi skal på lionking musical da, det blir kos=) så blir det vell MYE shopping kan jeg tenke meg. de har en butikk som heter mothercare i london. Dær kommer jeg til å shoppe masse! hadde mammaklær dær å=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Trøndelag... sikkert enda mindre utvalg her enn i Oslo :/ tragisk :D

 

Ha en knall tur til London da, kunne tenkt meg å vært å shoppet der jeg også ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis er mesteparten av tiden vår med stor mage over sommeren. Det er jo så masse sommerkjoler i disse tider med strikk på oversiden av magen, og de passer perfekt som mammaklær! Er det kaldt har man tights under evt en strikkejakke over. Og man kan fortsette å bruke disse klærne senere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg som hverken liker å gå i kjole eller tights :P eller... tights har gått frem til nå, men jeg føler meg ikke vel i det lenger. har bare lyst til å grave meg ned frem til fødselen... føler meg som en bomsideisi, selv om jeg egentlig er tynn... men jeg synes det er veldig fint på andre, og det ser veldig behagelig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Zizzy på salg lørdag... fant MASSE tøft og fint der! Gode bukser og mange topper! De minste størrelsene der passer magen og meg perfekt! : ) Buksene har veldig fin fleksibel strikk som den stadige voksende magen føler seg vel i! : ) Har også funnet en del fine klær på UNO som passer fint nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

De har noen stilige mammaklær på Bebito :)

Har ikke kjøpt noe selv enda, men ser ut som jeg må snart...

(slapp unna gravidklær sist svangerskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noe på H&M her om dagen så jeg kjøpte noe der, inne i Trondheim er jeg sjelden da jeg ikke orker å inn til byen. Men må dit på torsdag for da skal jeg til frisør så da skal jeg se om jeg finner noen av de "fancy" butikkene de ikke har på city syd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg anbefaler Svangerskapet som ligger i Kirkeveien på Majorstua. De har kjempemye fint og han nå salg. Der har jeg gjort noen kupp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellykiss i fjordgata har ganske mye fint. Det er salg der også nå. Var nettopp i London på shoppingtur, litt nedtur når man ikke kan shoppe normale klær, men de hadde mye fint til gravide på topshop. På nettet har asos.com mye fint også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...