Gå til innhold

Nordland/ Bodø?


Josefinemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

okei noen spesielle årsaker som gjør det om jeg får spørre, fortell litt om deg selv da? : ) mang ebarn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente på 19 mnd fra før. :) Har insulinavhengig svangerskapsdiabetes, og skal derfor ha både kontroller og fødsel i Bodø. Hadde det med jenta mi også.

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. :) mista jenta mi i dødfødsel i uke 38 i januar... Så nå er jeg gravid igjen.. Enda tidlig.... Men håper det går bra.. :) ja har selv fått påvisst svangerskapsdiabetes så nå måler jeg blodsukker hele tida, for og finne ut om jeg må ha insulin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trist å høre. Du er tøff som blir gravid på nytt så raskt. Vet de hva som skjedde med jenta di? Får du noe ekstra oppfølging denne gangen?

 

Siden jeg hadde svangerskapsdiabetes også i forrige svangerskap, så begynte jeg å måle med det samme vi begynte å prøve denne gangen. Godt var det, for blodsukkeret endret seg plutselig og mye i uke 4, så da måtte jeg begynne med insulin. Tar ganske store doser allerede. Sist begynte jeg i uke 16.

 

Når har du termin? Jeg har 07.02. Har vært en gang på kvinneklinikken i Bodø for kontroll/tidlig ul, og nå skal jeg ikke tilbake før i september. Regner med at det blir mer hyppige kontroller etter hvert.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...