Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 bretter. Mindre sjans for å få dritt på fingrene
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #5 Skrevet 22. juni 2011 brette... synes det er bedre å tørke med da
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Bretter pent med tellekanter og stryker det slik at det blir glatt og fint og passe varmt før jeg stapper det opp i rassen.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #8 Skrevet 22. juni 2011 ingen av delene Jeg tørker meg med fingra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå