Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #26 Skrevet 22. juni 2011 panikkanfall pga angst. og angst pga depresjon :/
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #27 Skrevet 22. juni 2011 hyperemisis bekkenløsning skal ikke klage siden dette er forbigående.. ellers ingenting..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #28 Skrevet 22. juni 2011 Jeg har også bare ADHD. Så mange vi er her med det. Bort i mot symptomfri nå jeg da. Eller... ikke så synlig for andre mer.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #29 Skrevet 22. juni 2011 Sjøgrens syndrom Lavt stoffskifte Migrene
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #30 Skrevet 22. juni 2011 Flere her også.. - Depresjon - Panikkangst - Tvangstanker - Spiseforstyrrelser - Allergi
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #31 Skrevet 22. juni 2011 Muenke syndrom Irritabel tykktarm syndrom Nedsatt hørsel Endometriose Kronisk livmorbetennelse Men, jeg lever :-))
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #32 Skrevet 22. juni 2011 Steike hakke toillat! =P og ellers litt astma..
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #33 Skrevet 22. juni 2011 Irritabel tykktarm Migrene Vitiligo Muligens astma Bekkenløsning i svangerskap
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #35 Skrevet 22. juni 2011 angst, depresjoner, spiseforstyrrelser, astma, allergi, migrene, tvangstanker og kronisk elveblest
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #38 Skrevet 22. juni 2011 Jada, opptil flere! Diabetes 1 Kronisk astma og hyperreaktive lunger Allergi ( or, hassel, bjørk, gress, burot, katter, hunder, persille og penicillin) bekkensyndrom senebetennelse og kronisk godt humør :-)
malingus Skrevet 22. juni 2011 #39 Skrevet 22. juni 2011 Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse. Fysisk sett frisk som en fisk, av en eller annen merkelig anledning...hehe
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #40 Skrevet 22. juni 2011 Vaginisme. Psykosomatisk lidelse som gjør at muskulaturen i underlivet relfeksivt og ubevisst trekker seg sammen ved forsøk på penetrering. Nå er jeg frisk, men i mange år klarte jeg ikke å gjennomføre samleie. Nå er det bare GU og sånn som er vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #43 Skrevet 22. juni 2011 Hidradenitis suppurativa Ulcerøs kolitt pollenallergi
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #44 Skrevet 22. juni 2011 Lavt stoffskifte carpal tunnel syndrom migrene astma Å vældig sliten mamma.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #45 Skrevet 22. juni 2011 Psoriasis ( Er som ett vandrende snøflak, drysser overalt hvor jeg går) Psoriasisleddgikt/Bechterew Jada Ikke noe jeg dør av, men med
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #46 Skrevet 22. juni 2011 Allergi (dyr og støv er verst) Astma, selv om det er mange år siden sist anfall Post traumatisk stress disorder (PTSD) Body dismorphic syndrom Spiseforstyrrelser
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2011 #47 Skrevet 22. juni 2011 Mange med PTSD her.... trodde ikke det var SÅ vanlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå