Gå til innhold

Både jordmor og lege på ferie i min uke 40....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon. Både legen min og jordmora mi er på ferie i min uke 40. Blir "artig" med ny lege da gitt!!! :( Synes rett og slett det var utrolig kjipt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har samme problem når jeg skal på kontroll i min uke 38. Jeg ringte lokal sykehuset jeg og fikk en svangerskapskontroll der... Føler det er bedre å snakke med en ukjent jordmor enn en ukjent lege....

Skrevet

Hos meg også. Legen har ferie fra uke 38 til 40 og Jordmor fra 39 til 41. Men jeg fikk time hos en av de andre jordmødrene på helestasjonen, så det går nok bra:)

Skrevet

Hehehe her også. Min jordmor har slutta og begynt på sykehuset igjen og legen min tok sommerferie da jeg gikk inn i den 39nde uka. Jeg fikk de siste kontrollene hos gynekologen jeg hadde den ordinære UL hos.

Ordner seg nok. Du kan ha de siste kontrollene på sykehuset også, hvis det ikke er langt da...

Skrevet

Samme hos meg, bare at de er borte begge to når jeg skal til kontroll i uke 38 også. Så jeg skal se legen min for siste gang neste uke, og så blir det en fremmed mann på legesenteret jeg skal forholde meg til senere. Gleder meg ikke, men har i det minste hørt at han er en hyggelig og flink lege..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...