Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 Fikk beskjed her på mandag at timen jeg hadde da måtte flytter til torsdag pga sykdom! Heeelt ok.... Fikk melding i dag om at jm er sykmeldt å pga ferie så får jeg ikke time før 17 august!!! må da til fastlegen på kontroll... Å det er jo greit men jeg hadde da virkelig håpa å få time til jm nå da jeg vet de tar seg god tid å snakker om sv.skapet å tanker rundt ny baby osv osv... Til legen er man jo bare inn å får resultatet på urinprøven å en runde på benken å høre hjertelyd ol.... ferdig på 10 min!! hadde sett frem til å virkelig fått litt tid å snakke med jm om diverse men NEEEI DA!! Skal be de ha en fin ferii å stappe den timen 17 aug en vissplass!!! Forbanna hormoner!! Nå begynner jeg å grine å nå!!!
Koala *g07* Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Åh, forstår deg så godt! Så utrolig kjedelig situasjon. Skjønner godt at du vil til jm. Men kanskje du kan få en time hos lege, og få snakka litt mer rundt svangerskapet til tross? Det er lenge å vente helt til august. Er det jeg har vært redd for også. Min UL ble jo flytta, selvsagt helt på grensa for når den foretas, pga ferien. Håper du får kommet til en eller annen form for kontroll hvor du føler du kan få svar på noen av tankene dine
Studine mevik Skrevet 22. juni 2011 #3 Skrevet 22. juni 2011 Kanskje du kan finne en annen jordmor i nærheten som har tid til deg. Det er godt å fa pratet litt hvis man har et behov for det. Håper du finner en løsning
sola26 Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Har du samme jordmor som meg heller:-)ho er også sykmeldt,og jeg får heller ikke time før etter 15 aug.Har vært bare en gang hos jordmor til nå.Vil jo gjerne ha litt mer oppfølging.Legen har jo kjempe dårlig tid.
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2011 haha ja kanskje d ja sola!! Har kun vært hos legen i uke 10 eller no og har hatt 5 ul da! Så veit jo at alt er greit men har vær igjennom fødsel før å kjenner jeg begynner å få større og større "problemer" med det. Tanken på ting denne gangen! Å som legen min selv sa så vil han at jeg skal gå til jm da hun faktisk er utdannet spesielt innen svangerskap og fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå