line_n & sara Skrevet 22. juni 2011 #1 Skrevet 22. juni 2011 en gang for lenge siden fant jeg ut hvordan man lager en permanent signatur som er i alle mailene jeg sender, nå skal jeg rette på denne, men husker ikke hvordan! Noen kyndige hotmailere her som vet?
Mor Løvehjerte Skrevet 22. juni 2011 #2 Skrevet 22. juni 2011 Gå til Alternativer/flere alternativer/Behandle kontoen din/Skrive e-post/Meldingsskrift og -signatur. Nederst på den siden kan du endre signaturen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå