Gorine :) Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Er første gangs fødende og har 4 dager igjen til termin. Begynner å bli rimelig lei og utålmodig så jeg ser nok etter tegn på fødsel hele tiden. Men vet egentlig ikke hva som er tegn.. Har hatt mensmurring nederst i magen de siste dagene og idag har jeg vært løs i magen og flydd på do i ett i periodene med mensmurring. Kan det være tegn på at fødselen nærmer seg eller er det bare modning? Tenkte kanskje kroppen var smart nok til å tømme tarmen før fødsel... Takker for svar på forhånd!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Ja.... så smart var min mage, både den ene og den andre veien ilp av 2 dager. Så gikk vannet plutselig 2 dager før termin ) det murra i ca 5 dager fra slp gikk. Lykke til da!! det er jo kjempe spennende!!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Ja, det kan jo være et tegn på at fødsel nærmer seg! Spennende!!
Gorine :) Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2011 Da håper jeg at min kropp også er så smart:) Og at det skjer noe mer snart! Takk for svar og lykke til til deg også!
MissisJ Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 har termin om 16 dg,men er andre gangs,så venter på tegn her også. Slimp. Gikk for 5 dg siden og i dag har jeg skikkelig løs mage. Har hatt mensenmurringer i mange dager. Men mine hovne føtter som er fulle av vann var faktisk begynt å bli litt bedre i dag. Så jeg gjør som du håper dette er kroppen sin måte å gjøre seg klar til fødsel. Har hatt masse kynnere som har vart over 2 min i dag, men de har ikke blitt regelmessige enda. Skal gå i seng straks og håpe jeg blir vekket av vannavgang eller rier......hehehehe lykke til til deg også
Mrs. Charming Skrevet 22. juni 2011 #6 Skrevet 22. juni 2011 Ja, når du sier det, jeg hadde løs mage og masse mensmurringer dagene før jeg fikk rier og gikk i fødsel...Hadde glemt det...Men det kan jo også være tilfeldig?...
Astro - 27.07.11 Skrevet 22. juni 2011 #7 Skrevet 22. juni 2011 Jeg hadde løs mage dagen før fødsel begge gangene sist. Så det kan være et godt tegn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå