Gå til innhold

Løs mage og mensmurring.. Tegn på fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er første gangs fødende og har 4 dager igjen til termin. Begynner å bli rimelig lei og utålmodig så jeg ser nok etter tegn på fødsel hele tiden. Men vet egentlig ikke hva som er tegn.. Har hatt mensmurring nederst i magen de siste dagene og idag har jeg vært løs i magen og flydd på do i ett i periodene med mensmurring. Kan det være tegn på at fødselen nærmer seg eller er det bare modning? Tenkte kanskje kroppen var smart nok til å tømme tarmen før fødsel...:)

Takker for svar på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.... så smart var min mage, både den ene og den andre veien ilp av 2 dager. Så gikk vannet plutselig 2 dager før termin :o)

det murra i ca 5 dager fra slp gikk.

Lykke til da!! det er jo kjempe spennende!!!

Skrevet

Ja, det kan jo være et tegn på at fødsel nærmer seg! Spennende!!

Skrevet

Da håper jeg at min kropp også er så smart:) Og at det skjer noe mer snart! :)

Takk for svar og lykke til til deg også! :)

Skrevet

har termin om 16 dg,men er andre gangs,så venter på tegn her også. Slimp. Gikk for 5 dg siden og i dag har jeg skikkelig løs mage. Har hatt mensenmurringer i mange dager. Men mine hovne føtter som er fulle av vann var faktisk begynt å bli litt bedre i dag. Så jeg gjør som du håper dette er kroppen sin måte å gjøre seg klar til fødsel. Har hatt masse kynnere som har vart over 2 min i dag, men de har ikke blitt regelmessige enda. Skal gå i seng straks og håpe jeg blir vekket av vannavgang eller rier......hehehehe

lykke til til deg også:)

Skrevet

Ja, når du sier det, jeg hadde løs mage og masse mensmurringer dagene før jeg fikk rier og gikk i fødsel...Hadde glemt det...Men det kan jo også være tilfeldig?...

Skrevet

Jeg hadde løs mage dagen før fødsel begge gangene sist. Så det kan være et godt tegn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...