Gå til innhold

Når legger deres 2-åring seg?


Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er riktignok 2 1/2 nå, men ble lagt/legges 19.30 og våkner mellom 8 og 9 på morgenen. Sluttet å sove på dagen når han var 22 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ferie, så da blir klokka fort 20.00 -20.30.......... Men hun sover stort sett til 09.30 da =)

 

Så sover hun et par timer på dagen. Mellom en og en halv og to og en halv time.

 

 

Hun trenger minst 12 timer på natta og et par på dagen... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 2,5 år legges ca kl 20 nå på sommern, og sover da til ca 8.30-9.30. Sluttet med dagsoving da hun var 1,5 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gutt på 2½ legger seg 20.30 alle dager og sover til ca 8.30. Vi har ingenting vi skal rekke om morgenen så da ser jeg ingen grunn til å ha ham i seng tidlig. Han sover omtrent en time på dagen fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guttungen på 21 mnd legger seg i 18:30-19:30 tiden.. spørs hvordan kveldsstellet blir lagt opp og om pappen jobber overtid til kl 18.. han sover til 7-8 om morgningen og på dagtid sover han fra 12- 14:30 som regel.. av og til lengre av og til kortere, men det går ikke utover nattsøvnen for det om. han trenger bare veldig mye søvn har jeg funnet ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

ca 20 ) og sover til han våkner mellom 7 og 7.30 en gang. Sover stort sett ikke på dagen og går ikke i barnehage, så har nok et roligere tempo i hverdagen enn mange andre barn.

 

Hvis han sover på dagen kan det fort bli nærmere 21...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi på 19 mnd. legger seg mellom 18.30 og 19.00.

Hun våkner ca. 07.00. På dagtid sover hun ca. 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt legger seg 19.00 - 19.30 om han ikke har sovet på dagen ( som er stort sett). Men om han sover den lille timer på dagen er klokka fort oppi 20 før han har lagt seg. Går i barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som mål at han er i seng til 19, men nå er det sommer, og da blir det ofte litt senere. Dessuten deler han rom med storesøster som legger seg 19.30, og han sovner sjelden før hun kommer inn og legger seg i sin seng.

 

Nå har begge barna begynt å sove litt lengre om morgenen, til mammaen og pappaens store glede. Så nå våkner de ofte rundt 7.15.

 

Lillebror sover 1,5 time på dagtid i barnehagen. I helgene sover han ofte to timer på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger seg rett etter barne-tv 18.30,og sover til alt fra 7-9.30,oftest mellom 7.30-8,sover 2-3 timer på dagtid,har i det siste blitt noen dager der hun ikke vil legge seg,så da gjør vi ikke det blir ikke sutren om hun ikke får sove,blid som ei sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi på snart 2 legger seg i 18.30- tiden og sover til 6.30-7.00.

Noen ganger lengre, men sjeeeldent!

 

Hun hviler 1,5 time på dagtid:) (varierer også veldig i og med at hun ikke alltid vil sove )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er akkurat to år. Han legger seg 20.00, men ligger gjerne 30-60 minutt å koser seg før han sovner. Våkner ca 07.00.

 

Sover halvannen til to timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...