Gå til innhold

Selvangivelsen/ skattepenger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ingen endringer, så jeg sendte den ikke inn..

 

Nå når jeg logger meg inn på altinn, så lyser det IKKE LEVERT..

 

Men en trenger da ikke å levere den, hvis en ikke har endringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke endringer, trenger du ikke levere.

Skrevet

"Men en trenger da ikke å levere den, hvis en ikke har endringer?"

 

Det stemmer

Skrevet

hmm.. Synest det da er rart at de skriver at den ikke er levert. At fristen er gått ut, men om jeg har søkt om utsettelse, så gjør det ikke noe..

 

Kanskje de mener jeg burde ha endra noe da.. Hvem vet.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...