Gå til innhold

ved brudd, hvordan deles overskudd/ underskudd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg eier 67% av huset. jeg mener jeg burde få etter den brøken jeg eier. samboer mener 50/50. hva er rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke skjønne at du skal få mindre enn hva du har rett på. Men ville kontaktet en jurist.

Skrevet

Hvis du eier 67% så skal du selvfølgelig også få 67%. Det er jo litt av poenget når man ikke eier 50/50 da...

Skrevet

Du har rett, men din samboer er så klart ikke enig i det ;) Det forstår du vel? Men han kommer ingen vei med det :)

Skrevet

det var det jeg mente. han truer med at vi skal legge hele huset ut for salg. dust

Skrevet

Hvis dere ikke blir enig om hvor mye du skal kjøpe ut han med, kan han kreve at dere legger ut huset for salg. Da får du 67% av salgssummen og han resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...