Gå til innhold

Hva kaller dere babyen i magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi er så lite original. Vi kaller han rett og slett bare for "bebi". Når pappa snakker med babyen sier han: "Neimen, hei bebbi". Huff og huff...tenk hvis vi fortsetter med det når han er kommet ut... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi kaller henne for babyen her selv om vi faktisk har funnet navn til henne hehe men syns det er litt rart da å skullle drive å kalle magen min ved navn liksom hehe selv om det er jo babyen å ikke magen som har fått navnet. vi kommer nok eller ihvertfall jeg da kommer nok til å vente til hun er ute før jeg kaller henne ved navnet hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hender vi prøver å kalle babyen med navn innimellom for å høre om det er noe som passer, men det blir liksom litt rart, så det går mye i babyn her å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min lillesøster på 3 år har begynt å kalle bebien for lykkelita så nå kaller vi også henne for det frem til hun kommer ut=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige bebis kalte vi Knerten, og når den kom ut og vi så det var ei jente (vi visste ikkje kjønnet) så het hun Knerta i et par uker til navnet var bestemt :-)

 

Bebisen som nå svømmer der inne kaller vi Knøttet :-) Så får vi se da, når den blir født i oktober....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"2 millimeteren" :-p hehe.. Den var så *lang* da vi fant ut at vi var gravide og sambo har bare fortsatt og si det i ettertid. Ellers går det i Junior. Jeg sier enten han, eller bebien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåom dagen går det i "Kostoda". Bare fordi det var det tantejenta mi sa at babyen inne i magen skulle hete:p

Nå aner vi jo ikke hvem som faktisk skjuler seg der inne,så vi venter med å bruke navnene vi har bestemt,til vi ser om det er en han eller hun som titter ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker navnet allerde :) Får bare håpe at legen såg riktig kjønn på UL, eller så blir det en skikkelig omvending når den kommer om det skulle vise seg å være det motsatte kjønn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det Pompel og Pilt hvis de er aktive og han og hun ellers. Snuppa kaller de lillebror og lillesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...