happy_boy07 Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 vi skal flytte og dermed bytte barnehage. Noen råd om hva jeg skal gi til de ansatte som ikke er veldig tidkrevende?
enda en vær? Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Ei god kake, en blomst, leker eller spill til barnets avd...
Gjest Meg og mine ♥ Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jeg har ikke så lang erfaring med gaver til de ansatte i bhg, da vesla starter der i fjor. Men ønsket å gi dem en liten ting til jul, så da kjøpte jeg litt kaffe, sjokolade og andre småting som jeg pakket pent inn i cellofan. Så det går jo an å gjøre noe slik, men med noe som kanskje er tilpasset årstiden litt bedre?
Stellaborealis Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Spørs hva du ser på som tidkrevende;) Vi pleier å bake muffins til alle på avdelingen hver sommer, det tar ca 1 time en kveld og 30 min dagen etter til pynting.
Gulosten™ Skrevet 21. juni 2011 #6 Skrevet 21. juni 2011 I Oslo er barnehagene kjempefattige, så å gi en fin presang til avdelingen barnet har gått på ville jeg tro er en utrolig mye bedre ide. Noen fine nye bøker, et spill som ikke ramler sammen, en gitar (!), nye lekebiler - hva som helst Jeg har enda ikke bestemt meg, men det blir noe sånt fra førskolejenta vår i år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå