Gå til innhold

Noen som kunne tenke seg to flotte voksene katter ? :)


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

 

Er det noen som kunne tenke seg å overta to voksne katter? De er 6 år,brødre.Vil helst ikke skille dem da de bestandig har levd sammen.Øremerket og kastrert.Veldig kosete og snille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke jeg som skal gi de bort ,men et vennepar fordi de skal flytte til utlandet .

 

De fikk kattene av meg for 6 år siden (Mine katter fikk 5 kattunger, dette er 2 av de )

 

De er ganske spesielle og veldig store katter (ikke feite men har kraftig beinbygging )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne, men har en katt som dessverre ikke TÅLER synet av andre katter. Stor katt her også.....

 

Jeg elsker katter, men når min er så sær, så nytter ingenting..... Han eier til og med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var først innekatter , men nå er de både ute og inne katter . Vandt til andre katter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tre katter selv for øyeblikket, så det får holde...

 

Men i tilfelle du ikke har tenkt på det så har du åpen profil på fb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så herlige ut!! Vi har to sære jentepuser fra før, ellers hadde jeg vært solgt. Vi fikk dem gjennom Dyrebeskyttelsens Hjelpesenter i Mosseveien 226. Pga enorm pågang (og sikkert enda verre nå om sommeren) tar de bare inn katter som blir funnet, tilsynelatende hjemløse, ute på gata, men våre puser ble omplassert ved at eieren deres tok kontakt med Hjelpesenteret og spurte om de kjente noen (meg) som hadde lyst på dem, dvs de gikk utenom "systemet" - det går jo an å prøve, hvis du ikke får til noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...