minlilleHelene Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Hvilket inntrykk og hvordan føler du oppfølgingen har vært så langt
LiteNurk Skrevet 21. juni 2011 #2 Skrevet 21. juni 2011 Jeg skal føde på A-hus, har termin om 6 dager. Har ikke noe inntrykk, bortsett fra at jeg var på sv.skapskurs med en hyggelig jordmor der. Ellers har jeg liksom ikke hatt noe med dem å gjøre direkte.
*Melody* Skrevet 21. juni 2011 #3 Skrevet 21. juni 2011 Jeg skal også føde på ahus. Jeg har termin 28 juni. Har ikke hatt noe annet enn ordinær ultralyd der og hadde en fantastisk hyggelig og flink jordmor som foretok undersøkelsen...håper jeg har så flaks at jeg får henne når jeg skal inn for å føde ) Ellers har jeg besøkt ei venninne på pasienthotellet da hun fødte nå i mai og der var det veldig fint.
maya2010*fødeklar* Skrevet 21. juni 2011 #4 Skrevet 21. juni 2011 Vi skal også føde på A-hus. Har vært der til ordinær ul, som var med en hyggelig og trivelig jordmor, og var der på sv.skapskurs 1 dag. Fikk omvisning på selve fødeavd. under kurset og det var en opplevelse.... Jeg er sykepleier og har jobbet på forskjellige sykehus i løpet av noen år, og må bare få understreke at A-hus er virkelig nytt og fint!! Har vært på noen fødeavd også, og jeg har aldri sett slike fødesenger og utstyr. Selv tror jeg jo ikke at opplevelsen rundt fødselen kan gjøres bedre eller verre ut fra hvordan utstyr/interiør er, men må si det var lyst og fint:-) Badekar tilknyttet hvert rom. Hvis alt er bra med mor og barn blir man flyttet på hotellet, kun de med spes. oppfølging eller komplikasjoner får bli på barselavd.
stjernerogplaneter Skrevet 21. juni 2011 #5 Skrevet 21. juni 2011 Planlagt KS på AHUS 1.juli! Har et veldig godt inntrykk av leger, jordmødre, rom og utstyr (bortsett fra det som skjedde i helgen da...; )..). Gleder meg faktisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå