Gå til innhold

Har noe tilsvarende menssmerter, hva er det ??!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver å bli gravide. Vet ikke om det har noen sammenheng, men for noen dager siden begynte jeg å få vondt under magen, egentli underlivet, der jeg inbiller meg livmoren er. Det bytter på høyre og venstre side. Og det er ligende menssmerter, men jeg har ikke mens.

Sist mens sluttet 3 juni og i følge kalenderen hadde jeg eggløsning 15 juni, så er jo ikke eggløsningssmerter heller, eller ??

Hva tror dere ? Er dette det dere kaller murring ? At menssmertene ligger liksom å gnager i magen ?

Trenger hjelp! Legen min er på ferie og vil gjerne slippe å gå til vikaren, men klarer ikke vente så lenge uten å spekulere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at du har hatt en sen, sterk eggløsning? Jeg hadde det sist måned. Stikninger i siden, og jeg visste ikke var det var, men fikk mensen sent og dermed skjønte jeg at el hadde vert sen også. Viss ikke kan du kanskje være gravid? Håper selvsagt på det siste! Når er ikm?

Lykke til!

Skrevet

Det er mulig, bare aldri kjent det slik før. Får vel bare vente å se, mulig den er forsinket. Forventet ikm er 2 juli. Så er vel ikke nødvending å ta noen test før noen dager etter det igjen vel ? Blir aldri helt klok på de testene.. hfmr.. Noen du kan anbefalle kanskje ?

Skrevet

Ville prøvd å vente med å teste til noen dager etter forventet ikm. Viss du vil ha et klart svar er en digital test god å ta. Det er et hardt slag i trynet om du får opp: Ikke gravid, men da slipper du i det minste å tolke streker og forestille deg streker (slik som jeg har gjort til tider) :S

Jeg har også ikm rundt de dager! Håper det er en spire til oss:) Hadde vert kjekt:)

Skrevet

Jupp, får prøve å tenke på noe annet så lenge. Skal heldigvis til tyrkia til lørdag, så da går det fort. Får heller teste meg når jeg kommer hjem igjen.

Ok, digital høres bra ut, den var de tomme for sist gang.

Ja, da krysser v fingrene! Hadde vært deilig med gode nyheter til oss begge! Prøvd lenge dere eller ? Noen barn fra før kanskje ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...