Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Del Skrevet 21. juni 2011 Hva bruker dere til babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #2 Del Skrevet 21. juni 2011 Begge deler. Det er jo to forskjellige ting. Zink tørker er en barrierekrem, mens a- krem tilfører fuktighet. Bruker en a-krem så bevarer en jo fuktigheten på rumpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Anbefaler ikke sinksalve i hvertfall, min eldste fikk skikkelig utslett av den, da sa legen at man aldri skal bruke den i mer enn 2 dager i strekk, da den er med på å opprettholde utslett ol. Jeg bruker a derma på huden og ellers inotyol mot bleieutslett !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #4 Del Skrevet 21. juni 2011 Inotyol. Erstatter alle kremer, og tuben varer en evighet siden den er så effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 Bruker bare bepanthen til alt. Også til mamman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 Til førstemann gikk det hovedsaklig i A-creme eller ringblomstsalve(veldig god). Men bruker kun ved behov. Til babyen min som nå er 8 uker bruker jeg Bepanthen ved behov. Har ikke vært særlig sår til nå, så har ikke brukt den så mye. Om hun blir veldig sår kommer jeg nok til å bruke ringblomstsalven. Sink styrer jeg unna, syns ikke den har effekt i det hele tatt. Den beskytter kanskje mot fukt, men behandler ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå