Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #1 Skrevet 21. juni 2011 Jeg var i et forhold som absolutt ikke var bra. For å gjøre en lang historie kort... Ble jeg banka av mannen på et julebord. Jeg tok da min datter på 2 år og dro hjem til foreldrene mine, 70 mil fra hvor vi bodde. Jeg hadde bestemt meg for å gå fra han. Tidligere drev han på med sex chat med andre jenter.. så tilliten var nesten borte. Han gjør aldri noe hjemme, jeg gjør ALT! Sover til 13/14 i helger og ferier, jeg gjør alt med barnet. Han har aldri banket meg før el siden. MEN: da jeg var hjemme, hadde bestemt meg for å stikke, var jeg sammen med en venn.. han tok vare på meg og det endte med sex. Da jeg kom tilbake for å fortelle min mann at jeg ønsket ut av forholdet greide han snakke meg rundt. Og jeg ble. Endte med makeup sex. SÅ! Blir jeg gravid... Aner ikke hvem av de 2 som er pappaen. Jeg blir rådet til ikke å si noe til mannen. for kanskje slipper jeg å si noe om det var han som var pappaen.. Nå... er babyen 10 mnd og har akkurat funnet ut at min venn er pappaen. Nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få det ut. Jeg og mannen skal nå skilles. Hvordan hadde dere reagert? Om dere fikk vite at dere ikke var pappa til barnet deres. Det skal sies at han ikke tar noe del i stell o.l Trenger virkelig synspunkter!! VET at jeg er BAD men jeg har ikke hatt det bra med dette jeg heller, aldri trodd det kunne skje meg. Ikke ddøm meg... Vær så snill. Har det veldig vondt inni meg fra før....
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Hvis det er som du sier at han har banket deg og ikke bidrar så er det jo bare å fyre løs og si det. Men viktigre er å fortelle vennen din at han er pappa. Men her hadde jeg kanskje vert litt taktisk og sagt at han kan velge selv om han vil ta del i barnet eller ikke, det vil si både økonomisk og fysisk, iom. at du ikke sa noe til å begynne med.. Føler han ata han har et valg er kanskje sjansen større for at han vil ta del tenker nå jeg, heller enn å bli presset og vite at han har gått glipp av neten et helt år. Ps: det at mannen ikke tar del i stell har veldig ofte en sammenheng med at mor ikke lar de slippe til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå