Gå til innhold

Dere som sliter med angst/depresjon, er det et tidspunkt på dagen dere merker det bedre enn ellers?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker det best md en gang jeg våkner, og når kvelden faller på og ivertfall når jeg ligger i sengen og alt er stille.. midt på dagen er det "mildest"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg er alene, særlig kvelden (da er jeg ofte alene). når hodet er fullt av andre ting er det ikke så ille. da konser jeg meg om alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke plaga med det nå lenger. Men hadde det i lange perioder. Syntes kveld/natt var verst, da hadde jeg demoner. Om morgenen når jeg våkna var jeg alltid "nyvasket" og glad til sinns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat når jeg legger meg kommer tankene på idioti-uttalelser jeg har kommet med (gjerne i fylla), folk jeg har rotet med (og angret på), meningsløse sjanser jeg har tatt,( som kunne gått virkelig ille, (men som heldigvis ikkje gjorde det)... og de snurrer rundt i hodet mitt og jeg ligger der og gremmes..

 

Misunner folk som bare kan si : Gjort er gjort og spist er spist, og la det være med det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har forskjellige dager. men dog har morgninger vært verst, er/ har vært et monster om morgningen... Men og om mye om kvelden når alt annet er gjort da kommer tankene som svirrer og tømmer meg for alt. Alt blir så sort.

Men jeg er mye opp og ned hver dag.

 

Tenk å kunne leve uten å bekymre/plage seg over hver minste ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kvelden slår det inn... veldig om jeg prøver å sove...

Slik som inatt, får ikke sove... Må nok vente til kveldninga igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ungene er i seng og roen senker seg, så blir det verre utover kvelden. Nå f.ks. Er jeg helt på tryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå enda en slags trøst i det. Blir ikke noe soving på meg i natt. Må ta piller når jeg er sånn som nå, og det er for sent nå (skal fungere i morgen også)... så da sitter jeg her. Sov ikke i går natt heller (tiltross for at jeg hadde tatt piller), og ikke natten før det. Slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angsten kommer gjerne om kvelden - og aller mest hissig er den hvis det er kvelden før en dag full av avtaler. Da kan det føles sånn;

 

http://heksehobby.blogspot.com/2011/06/hjernen-min-har-en-drittjobb.html

 

Men heldigvis kan dustehjernen distraheres ved å skrive, gjøre husarbeid, gå en tur i skævven osv.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men de tunge tankene fikk bedre spillerom på visse tider av døgnet. Hadde noen faste "ulvetimer" da jeg særlig kunne vente det. Når jeg sier demoner mener jeg negative følelser og tanker som kverner og kverner, sånn som hun som beskriver alt hun angrer på og sjanser hun tok osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...