Gå til innhold

Datt i trappa i veke 28+2


Anbefalte innlegg

Skrevet

Klumsete som eg er, så klarte eg å dette i trappa i stad. Eg klarte og ta meg ganske fint inn, så eg traff trappa ganske langt ute på baken og ikkje veldig hardt. Kjente litt til det, men det var ikkje kjempevondt. Er det grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sjå deg før I.M

Skrevet

Ring føden å hør for sikkerhetsskyld du.

Jeg ramlet når jeg var rundt uke 34, husker ikke helt. Ringte rett på føden. Fikk beskjed om at så lenge jeg kjente bra med liv, ikke begynte å blø eller fikk vondt så var det ikke noe å bekymre seg over.

De er godt beskyttet i magen.

Skrevet

du kan ringe til føden og høre hva de mener, er jo fare for morkakeløsning når man faller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...