Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #1 Skrevet 20. juni 2011 Er dette normalt da? Noen sykepleiere eller leger her som vet?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #2 Skrevet 20. juni 2011 Jeg aborterte for 3 dager siden og har det samme. Ikke like lenge som en uke, men så mye som jeg blødde under aborten så skulle man tro at det snart var slutt.... Men legen sa det kunne gå to uker :-( Ingen utskraping her, men medikamell abort.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #3 Skrevet 20. juni 2011 Jeg hadde utskrapning pga dødt foster som hadde ligget dødt i flere uker uten at jeg spontanabborterte. Husker ikke helt nøyaktig hvor lenge jeg blødde, men det var mer enn ei uke. Iallefall to, men husker ikke helt om det var lenger enn det også. Vet iallefall at det ikke er bra om det stopper å blø for tidlig for da kan det ha dannet seg en propp som gjør at man ikke får blødd ut rester om som kan gjøre at man får infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2011 #4 Skrevet 20. juni 2011 Jeg hadde først kur med cytotec etter MA, også utskraping etter det, så har nå blødd klumper i en evighet, derfor jeg lurte på om det var normalt, for har jo hatt både abort og utskraping, og det kommer fortsatt store blodklumper ! ( sorry detaljer) HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Jeg hadde først kur med cytotec etter MA, også utskraping etter det, så har nå blødd klumper i en evighet, derfor jeg lurte på om det var normalt, for har jo hatt både abort og utskraping, og det kommer fortsatt store blodklumper ! ( sorry detaljer)HI Hei. Denne tråden er skikkelig gammel men jeg har akkurat det samme selv nå. Vi oppdaget at det ikke var noe foster der mandag for en uke siden og dagen etter hadde jeg en utskraping. Vært litt blod til nå men ikke så mye. Men så datt det ut 2-3 sorte klumper i går kveld og det samme skjer i dag. Trodde utskraping var for at man skulle få ut disse tingene. (Unnskyld for detaljer) håper du ser dette for jeg lurer veldig på hvordan det gikk for deg ? Anonymous poster hash: 732d4...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå