Gå til innhold

Kjæresten vil ikke lenger :( what to do??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært prøvere i nesten 9 mnd så

Vil ikke kjæresten ha barn lenger :( han ga meg denne beskjeden på ferien, å han vil ikke ha sex uten prevensjon lenger, jeg har sagt at jeg nekter, har prøvd å spørre hvorfor men får aldri noe skikkelig svar, bare at jeg burde ha en bedre jobb først, det har aldri vært et problem med jobben min før, så hva kan være galt ? :( er kjempe fortvilet og lei meg, jeg gikk jo med på å ikke ha sex på ferie for å få planene vekk fra baby styret da og bare kose oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frustrenende. Kanskje han bare trenger et pause i prøvinga.

Kos dere i ferien, så får vi håpe han kommer i bedre tanker etterpå.

Har dere barn fra før?

Skrevet

Kan være mange grunner til at han oppfører seg slik, du må bare finne ut hvilken... Kanskje han mener som han sier, at han vil du skal ha en bedre jobb (kanskjehan har snakka med gutta på jobben om hvor dyrt det er med barn osv, så har han blitt redd han ikke kan forsørge dere?) , kanskje han føler dere har bestemt dere for fort? Kanskje han blir skuffa for at dere har prøvd en stund og dere ikke har blitt gravide enda? Mye med manndommen som spiller inn hos mange.... Tror det var det jeg kom på. Lykke til, synes hvertfall du skal ta en ordentlig snakk med han og be han forklare deg sik at du forstår grunnen ti hvorfor han plutselig ikke vil...

Skrevet

Jeg har en følelse av at det er en kvinnelig kollega som står bak dette, han har begynt å jobbe med en kvinne som er ca 1 år eldre enn meg og de snakker vist mye sammen på Facebook, så jeg har en følelse av at han kansje er betatt av hennes meninger og prøver å prakke dem på meg, jeg skal lete frem alvorspraten i morgen når vi komme hjem å prøve å finne ut problemet, jeg har også regnet på at vi vil uansett ikke få noe dårligere råd med en unge i hus om vi prioriterer annerledes slik vi uansett må gjøre med en unge... Jeg vet ikke, men jeg føler sterkt på meg at noe er galt, at han ikke er ærlig mot meg, å skjuler noe og at det involverer frøken på jobben hans.. Så sånn helt ærlig så har jeg vært så vidt inne på tanken å gå fra han. Jeg orker ikke lage noe nummer på ferien, så jeg venter til vi kommer hjem og prøver og snakke med han da, så kansje det ordner seg og vi finner en løsning. Nei, vi har ingen barn sammen, vi er 21(snart 22) og 30 år gamle, har vært sammen i 16 mnd og er forlovet.

Skrevet

uff, dette hørtes ikke noe morsomt ut...

Ofte kan jo denne prøvingen ta litt på forholdet om det blir mye stress med det, men er enig med dere her om at det må en liten alvorsprat til for å finne ut hva han egentlig mener og hvordan han vil ha det fremover.

Vil ønske deg masse lykke til :-) Håper det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...