Gå til innhold

hva er greia med hurtigruta!?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som ser på dette?går det hele døgnet eller?hva er så spesielt akkurat NÅ med hurtigruta og alle skal stille opp på forskjellige plasser hvor den ankommer å FEIRE den?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurtigruta bør absolutt feires og tas vare på. Ikke uten grunn den kalles Norges vakreste reise;)

Jeg jobber innen reiselivsnærinen og programmet som sendes nå kan ikke settes en pris på når det gjelder markedsføring.

Og JA, det går hele døgnet i 5 døgn. Det er så mange dager det tar fra Bergen til Kirkenes. Anbefaler å se på når Trollfjorden og Vesterålen står for tur;)

 

Hurtigruta var en særdeles viktig brikke for kystfolket før i tiden og idag er den et skue der den jevnt og trutt går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe....jeg ser på nå. Utrolig vakkert i Lofoten! Syns det er ett avslappende og morsomt konsept.

 

Togturen Bergen-Oslo derimot, den var bare kjedelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at det er verdens vakreste sjøreise :-) Det er noe man skal være stolt av å ta vare på. Nå er det Trollfjorden, Raftsundet og Stokmarknes som står for tur og der er det usedvanlig vakkert :-)

 

Man blir stolt av den vakre naturen i landet man bor i ! Enkelt og greit !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert vestlendinger og norlendinger som setter mest pris på det fordi de ser hjembygden sin.

 

jeg gidder ikke å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vel naturopplevelsen heller dårlig på flytogbussen. Latterlig forsøk på å være morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er bare nordlendinger og vestlendinger som kan nyte flott natur. Trollfjorden som nå gås inn i er en utrolig opplevelse, også å se på tv;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man setter seg litt inn i seertallene i hvor mange som til nå har fulgt sendingen så kan man vel slå fast at det neppe er kun Nordlendinger og Vestlendinger som ser på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det syntes jeg også, når jeg var tenåring.

Naturopplevelser vokser man på seg etterhvert lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det klientellet som er her inne kan en ikke forvente at de ser nytten og verdien i verken hurtigruten eller programmet.

Spør dem heller om hvordan en skal opptre ovenfor barnevernet og en får flere svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy flate det skal være passe kaldt i det vannet :-) Morsomt....Følg med Trollfjorden og Raftsundet ..Vakkert.. Deretter Stokmarknes som er hurtigrutens fødested. Denne strekken mellom Svolvær og Stokmarknes skal være den vakreste delen av turen. Det anbefales å se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt turen med hurtigruten fra Kirkenes til Bodø, utrolig flott tur :)

 

Anbefaler og følge med nu og da på tven om hurtigruten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...