2 tette og 1 badehette Skrevet 19. juni 2011 #1 Skrevet 19. juni 2011 I denne pp ( nr 2 ) har jeg hatt tre tr. Første som 29 mai, 2 blødning kom 7 og varte til 8 juni, og nå er tr tilbake... Hva skjer? Jeg og mannen har veldig lyst på et tredje barn og hadde ingen problemer med barn 1 og 2. Første ble vi gravid med bruk av p-piller og kondom, andre gangen ble vi gravid i 1.pp. Nå hopper jeg over i 3pp og håper at det sitter snart. Men fatter ikke hvorfor cyklusen min har vært så fucked up... Noen andre som har blitt "lett" gravid med første / andre barn men sliter med 3 mann? Og noen som vet når man bør ha samleie rundt el for at det forhåpentligvis skal bli klaff?
Evigoptimisten Skrevet 22. juni 2011 #4 Skrevet 22. juni 2011 Hei! Skjønner frustrasjonene... Jeg hadde en blødning (ca 2dager) rundt el denne måneden. Det kan jo være det du også har hatt. Kan også være en festeblødning (ca 6-10 dager etter el) du hadde siste gang. Bare mine innspill, selv om jeg ikke har peiling;o) Lykke til! Kanskje blir den en positiv test snart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå