Gå til innhold

I hvilken graviduke fikk du energien tilbake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går inn i uke 9 nå, og føler jeg bare får mindre og mindre energi, og er supertrøtt. Kvalmen er heldigvis i bedring da, takk og lov:-)

Gleder meg til jeg er på topp igjen! Vi får trøste oss med at det kommer noe godt ut av det...

Gjest Meg og mine ♥

Første gangen jeg var gravid forsvant stort sett alt av plager når jeg gikk inn i 2.trimester (bortsett fra en prolaps i ryggen). Fantastisk å få energien tilbake og ikke minst ha lyst på mat igjen;)

Denne gangen vet jeg ikke, da jeg kun er 5 uker på vei.

Annonse

burde kanskje holdt kjeft jeg, i fare for å ta motivasjonen fra andre... er i uke 22, er sykemeldt og er i skrivende stund akkurat stått opp. (klokka er øyeblikk 14.00) dette er 3 svangerskap og sånn sett vært helt forskjellig fra de andre. Til andre som opplever det samme: prøv å aksepter det og hvil så mye som kroppen krever. Jeg prøvde å trosse det en stund, det endte med konsentrasjonsglipp og en tur oppi midten på en rundkjøring;)

jeg er i uke 7 nå, og her er energien på 0 :( blir faktisk litt deppa av å ikke være brukbar til noe som helst... Matlysten er ikke-eksisterende og kvalmen ligger heeelt oppe i halsen hele tiden :( håper og krysser alle fingre for at dette blir bedre snart. Klarer jo ikke være på jobb engang...

Annonse

er i uke 13 og energien er enkelte dager veldig bra :)) som i dag, skinnende rent hus fra kjeller til loft rene senger og vinduer og ferdigpakket til ferie i morra :) hehe.. mens andre dager er bånn, er ihvertfall bedre enn de 11 første ukene, da orka jeg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...