Gå til innhold

I hvilken graviduke fikk du energien tilbake?


Kose-KU

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt og har lite energi for tiden. Er i uke 9. Kvalmen har de siste to dagene vært noe bedre heldigvis. Når pleier dette å bli bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min valme varte til i uke 14-15. Energien kom ikke tibake før jeg ble sykemeldt i uke 20, men har en veldig fysisk jobb også... God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heldigvis ikke så veldig kvalm (bare et par tilfeller der jeg var skikkelig dårlig), men 0 energi og veldig trøtt hver dag helt frem til ca uke 13.... så de siste 3 ukene har vært greie =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går inn i uke 9 nå, og føler jeg bare får mindre og mindre energi, og er supertrøtt. Kvalmen er heldigvis i bedring da, takk og lov:-)

Gleder meg til jeg er på topp igjen! Vi får trøste oss med at det kommer noe godt ut av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meg og mine ♥

Første gangen jeg var gravid forsvant stort sett alt av plager når jeg gikk inn i 2.trimester (bortsett fra en prolaps i ryggen). Fantastisk å få energien tilbake og ikke minst ha lyst på mat igjen;)

Denne gangen vet jeg ikke, da jeg kun er 5 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får også mindre og mindre energi. Har ikke kastet opp på 4 dager, så er fornøyd med det i vært fall. Men har dårlig matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

burde kanskje holdt kjeft jeg, i fare for å ta motivasjonen fra andre... er i uke 22, er sykemeldt og er i skrivende stund akkurat stått opp. (klokka er øyeblikk 14.00) dette er 3 svangerskap og sånn sett vært helt forskjellig fra de andre. Til andre som opplever det samme: prøv å aksepter det og hvil så mye som kroppen krever. Jeg prøvde å trosse det en stund, det endte med konsentrasjonsglipp og en tur oppi midten på en rundkjøring;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk igjen energien og sluttet å være kvalm nesten på dagen etter de 3 første månedene :D Så da er det ikke så lenge å vente! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er veldig forskjellig.

Jeg er i uke 34 nå og er fremdeles stup-trøtt...

Har ingen andre "plager" så klager ikke ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 7 nå, og her er energien på 0 :( blir faktisk litt deppa av å ikke være brukbar til noe som helst... Matlysten er ikke-eksisterende og kvalmen ligger heeelt oppe i halsen hele tiden :( håper og krysser alle fingre for at dette blir bedre snart. Klarer jo ikke være på jobb engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt tre fine dager nå, så det ser ut som det har gitt seg med meg. Jeg er 13+0 i dag. Det var på samme tiden jeg ble frisk siste gang jeg var gravid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 trimester var definitivt best begge gangene. 1.trimester var jeg TRØTT, og 3. trimester er jeg også trøtt og sliten av dårlig nattesøvn og diverse plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er i uke 13 og energien er enkelte dager veldig bra :)) som i dag, skinnende rent hus fra kjeller til loft rene senger og vinduer og ferdigpakket til ferie i morra :) hehe.. mens andre dager er bånn, er ihvertfall bedre enn de 11 første ukene, da orka jeg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

energi?? hva er det?? ah, jo sånn som jeg hadde fram til slutten av oktober da jeg atter en gang ble gravid! :P 37+3 her og grusomt lite energi..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...