Gå til innhold

SINT!!!


trønderveitja1987

Anbefalte innlegg

Er så innmari sint! Fått skikkelig kjeft fra kjæresten min, jeg tok ett for mye glass med coca cola igår!!!!!

Men føle liksom itj at hain kain kjæft på mæ ,sia hain drekk mytti kaffe, snus, coca cola å drekk alkohol.

 

Veit itj koss æ ska få hain t å ferstå koss æ hi d... Verri dødskvalm i 3 mnd nu, å e fremdeles sinnsykt trøtt. Hi ingen matlyst, så om æ tek ei kake me nugatti fer å liksom få ti mæ mat, så jær æ d! Men lite arti å vå overanalysert ailt du e, å samtidi få stygge blikk når du lørdagskveill ska kos dæ me sjokolade:(

 

Syns herre e skikkeli ubehagele. Prøve å sei at hain kain offer litt hain å, dropp kaffen å ailt snope hain et, fer å få ber ferståels fer mæ, men d skjønne hain ikke vitsen ti:(:(

 

nå tips? e skikkeli frustrert hen.

E jo bra hain bryr sæ, men syns d bynne å bli fer utrivele, å går på bekostning av mæ, æ mistrives:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å prøve å forklare han at om barnet i magen skal vokse og trives, så må du også trives. Det er viktigere at du trives enn om du tar ett glass for mye med cola. Kanskje også bruke tid på å la han komme med sine spørsmål om situasjonen. Kanskje hans usikkerhet om situasjonene kan forklre hvorfor han overbeskytter? Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjønner godt at det er et problem. Min samboer er også ganske overbeskyttende, men heldigvis ikke mer enn at det stortsett er ganske morsomt og skjønt ( og selvfølgelig litt små irriterende i blant).

For meg har du funket og fortelle han at jeg trenger hjelp til og spise sunnere og droppe de tingene man skal prøve og holde seg unna. Jo bedre han spiser jo lettere er det for meg og spise sunnere. Det står også en del om dette flere steder på nettet, at det er til stor hjelp hvis din partner også prøver og legge litt om. Er noe med at det som er i huset også blir spist.

Kanskje dere begge skal begynne og planlegge litt mer hva som blir kjøpt inn og hva dere skal spise, så kan dere sammen kan blir litt sunnere. Han må uansett droppe en del av uvanene når ungen kommer hvis dere ikke skal føre de videre:-).

Håper det ordner seg for dere. Dere skal nyte denne tiden, selvom du er en del dårlig enda (det er jeg også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...