Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Hann har løpetid, å nå har hann faen meg logget på et vitt honkle på badet å blødd. Helvette. Å ikke nokk med det, de svarte er til vask, så det hjelper jo ikke noe. For en sitvasjon jeg har kommt i!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Du begynner å bli litt kjedelig og repeterende nå. Finn på noe nytt... gjeeesp!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #3 Skrevet 19. juni 2011 Får litt nok ja, det er jo bare honkle-innlegg her om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå