Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #2 Skrevet 18. juni 2011 Jeg blødde i litt over en uke. Ikke kraftig blødnig og trengte bare truseinnlegg. Mensen kom 32 dager etter utskrapninga. Jeg hadde en MA med påfølgende utskrapning, og syns det var ganske tøft... Håper det går bra med deg
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #3 Skrevet 18. juni 2011 Takk for svar Jeg og hadde en MA og måtte ha utskrapning 4 uker etterpå, det var det tøffeste jeg har vært igjennom, håper jeg slipper å oppleve det igjen ! Det går bedre for hver dag, håper du også har det bra Klem.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #4 Skrevet 18. juni 2011 Jeg har hatt utskraping etter MA to ganger. Den ene gangen blødde jeg ingenting etterpå, den andre gangen littegrann i en ukes tid.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #5 Skrevet 18. juni 2011 Huff,nei...unner ikke min verste fiende å gå gjennom det. Godt å høre at det går litt bedre dag for dag. Forbered deg på at det kan komme noen "daler" en stund i ettertid... De kan komme litt plutselig og utløses av merkelige ting. Men ta deg tid til å sørge over den lille, som desverre ikke kommer likevel... Måtte du vente 4 uker på utskrapning?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #6 Skrevet 19. juni 2011 Ja jeg trodde alt var ute etter aborten ( cytotec), men det viste seg at det ikke var tilfellet, jeg troppet opp på sykehuset og fikk en ul, jeg trodde jeg kansje hadde blitt gravid i mellomtiden, for så å miste igjen! Hadde min ma i uke 13+2. Var et stort sjokk, for det var min 4 graviditet! Tenker at jeg i ettertid er glad kroppen tok valget for meg, hadde vært verre om man på ordinær ul fant ut at baby ikke var levedyktig. Legen sa at i gjennomsnitt har alle kvinner 3 aborter i sin tid som fruktbar. Jeg håper på ny spire snart, så kan man en gang for alle få gått videre! Hadde utskrapning på tirsdag som var!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2011 #7 Skrevet 19. juni 2011 Jeg fikk beskjed fra gynekologen at det kunne blø alt fra ingenting og opp til 4 uker. Selv hadde jeg bare 2 dråper blod etter utskrapingen. Mensen kom tilbake 6 uker etter. Jeg ble gravid på første forsøk etter mensen heldigvis,for det ble fryktelig viktig for meg å bli gravid igjen så rask som mulig.
Hanniehp96 Skrevet 30. oktober 2018 #8 Skrevet 30. oktober 2018 Fikk beskjed om at ungen var død når jeg var i uke 15, måtte bli innlagt på sykehuset fordi kroppen min ikke hadde oppfattet at dette var tilfellet. Skulle i utgangspunktet kun være på sykehuset i 4-7 timer og få 4 tabletter som gjorde at kroppen skulle fjerne alt som skulle vekk. I mitt tilfelle endte jeg opp med 14 tabletter og etter nesten 2 døgn på sykehuset endte det opp med utskraping i går. Dette har vært noen tøffe dager, blødde noen liter mens jeg var innlagt, men etter inngrepet har jeg nesten ikke blødd noe som helst. Vil helst prøve å bli gravid igjen så fort som mulig, men samtidig vil jeg bruke tid på å fordøye det som har skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå