Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kom lillepia, mye større enn vi trodde! 2435 gr og 45 cm! Hun er litt gul, og må ha sonde fram til min produksjon er på topp! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Hvordan går det med deg, hvordan var fødselen og hvordan merket du at fødselen var i gang?

Det er tidlig med 6 uker før tiden, hvordan har barnet det?

Masse lykke til:-)

Skrevet

Oj,Gratulerer!! Håper alt står bra til! :)

Skrevet

Gratulerer og lykke til:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Godt hun var så pass stor da :0) Håper alt står bra til med dere og lykke til videre !

Skrevet

Hei Alida! Fødselen var tung, siden riene ikke ville starte etter vannavgang... livmortappen var ikke moden, så fikk modningstabeletter 3 ganger for dag, i tre dager, å en stund så d ikke ut som noe skulle skje, så d ble prat om keisersnitt.. men siste dagen, så var den begynt å modnes. Så da ble jeg satt på drypp. Hadde VELDIG intense rier i seks timer, å da gikk jeg med på epidural, for jeg var utslitt av riene og spying! Epiduralen virket bare på en side, men var da ikke mange riene før jeg kjente at hodet var på tur ut, så da var d bare 3 press, så var hun ute!

Var barnelege fra prematuren til stede, da vi regnet med at hun måtte rett dit, men jenta kom ut og var mye større enn noen av oss hadde regnet med. Hun tok pupp med en gang, men får tillegg, siden jeg ikke har kommet igang enda med produksjonen. Igår måtte de legge inn sonde på henne, for d er helt vanlig at premature barn blir trøtte og slappe... idag ville hun ikke ha pupp i d hele tatt, men håper d tar seg opp igjen nå! Inatt tok hun så mye pupp at de trengte ikke bruke sonden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...