Stolt mamma! Skrevet 18. juni 2011 #1 Skrevet 18. juni 2011 Så fantastisk kjekt det er å ha tvillinger!!!!!!!!!!!!!!!!:-) Jentene mine er på 9mnd - og nå er det virkelig kjekt og de nyyyyyter hverandres selskap! De smiler når de ser hverandre - de kan leke kjekt alene på gulvet i over 1 time!!! De "lekesloss" med hverandre - og ler så mye at de får hikke!! De kryper etter hverandre og skal ta hverandre - og ler når de klarer det... De e rett og slett allerede blitt bestevenner!!!! De første 7mnd var ekstremt tøffe!! De hadde kollik, de gikk til kiropraktor, fysioterapaut, manuellterapaut.. De va mye syke - begge måtte ligge på sykehus i korte perioder... MEN NÅ - De er nesten helt friske(enda litt tett i brystet og forkjølet) og de sover godt på natten. Selvfølgelig er det travelt enda - har en en gutt på 2 1/2 år som er i trassalder... Men nå er det kjekt!!!! Tvillinger er heldige!!! Ser kor glede de har av hverandre - og kor kjekt de leker!!! Nå begynner de snart i barnehage - og da er det ihvertfall fordel og en trygghet og ver tvilling!!!:-) Me tvillingmødre er heldige!!!
LeTwinsA Skrevet 19. juni 2011 #2 Skrevet 19. juni 2011 Å nå ble jeg helt rørt. Kjempebra innlegg. Ër så heldig at jeg har hatt det slik hele tiden jeg. Det er vidunderlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå