Gå til innhold

flere som tar bidronning gele og wild yam denne runden? :)


vår første 19 mnd prøving

Anbefalte innlegg

jeg bruker den gule esken du får kjøpt på helsekostbutikken :) begynte dagen jeg fikk mensen, skal gå på den helt til EL kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i dag er det siste dagen (i denne syklusen ihvertfall) jeg tar 2x2 wild yam. I morgen trapper jeg ned til 1X2, og avslutter på fredag. Lørdag er testdag! :)

Kjenner noen murringer i korsryggen, noe ømme pupper, men mye bedre enn den vanlige pms´en jeg har! :)

Hvordan er ståa hos dere, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare på dag 12 i syklusen min :) skal begynne å teste etter EL i dag , håper den dukker opp iløpet av uken :) Har kjent økt energi ved bruk av bidronning gele og litt ømme pupper den siste dagen :) kanskje det er et godt tegn ;) har aldri ømme pupper !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan også jeg også si jeg tar biodronninggele OG willd yam denne runden ;( Var litt skeptisk til wild yam, men MÅTTE bare prøve;)

 

El-testene var veldig positive på mandag og tirsdag, men i går så var de svakere igjen. Begynte derfor med wild yam i dag. Håper det funker :)

 

Masse lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med wild yam for denne pp i morgen. Testet i dag, 11 dpo, og den var negativ. Virker ikke som wild yam har hjulpet meg meg å bli gravid, men pms´en er bedre! :)

3 dager igjen til IKM, så ting kan fortsatt skje, men er lite trua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende å se når IKM dagen kommer ;) Venter enda på EL jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er min første pp med wild yam over, ble ikke gravid, men mye mildere pms! - og det er jo kjempe bra! Syklusen ble 2 dager lengere enn "normalt", (nå 30 dager, vanligvis 28) men den har flydd mellom 28-30 dager tildligere også. Tenker å gi wild yam en sjanse til i neste pp. :) mulig jeg drikker litt grapefruktjuice for å gjøre det litt mer "svømmevennlig" der nede.. ;) Hvordan er det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd dette spørsmålet i en egen tråd, men har ikke fått så mange svar, så jeg prøver igjen her hvor kanskje flere tester etter EL med tanke på å spise wild yam. Jeg er usikker på om jeg skal tro EL har vært og starte med wild yam´en:

 

Jeg har testet etter el én gang før. Da så jeg over flere dager at teststreken ble sterkere og sterkere, før den over to dager var like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Nå har jeg testet igjen. Over flere dager har jeg såvidt sett teststreken, men i morges var det en sterkere strek, men ikke like sterk som kontrollstreken. Men: jeg fikk ikke kastet testpinnen før etter at jeg hadde dusjet og da var streken sterkere enn kontrollstreken. Da jeg testet i ettermiddag var streken nesten borte igjen. Jeg lot denne testen ligge litt for å se om den oppførte seg på samme måte som testen i morges, men den forble like svak. Så det jeg lurer på er: kan det ha vært en "topp" i løpet av formiddagen som jeg ikke har fått med meg fordi den har vært så kort? Det stemmer jo overhodet ikke med hvordan testene oppførte seg forrige gang jeg testet...

 

Litt tilleggsinfo som gjør at jeg mistenker at el faktisk har vært: syklusene mine har vært veldig ustabile, men om denne syklusen er like lang som de to forrige syklusene skal el etter mine beregninger være ca i dag. I tillegg har jeg hatt masser av el-slim (har drukket grapefruktjuice - det merket jeg!) i dag. (Men det kan jo hende jeg har i morgen også...?)

 

Opplever dere som tester etter el jevnt at det varierer hvor lenge og hvor mye dere får utslag på testene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har etter hvert skjønt at man skal ta WY etter EL. Men dessverre leste jeg det motsatte først og tok derfor 2 tabletter nå før EL. Har jeg da ødelagt denne månedens EL?

 

Bekymret... -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...