Gå til innhold

Noen som har hatt sopp i underlivet, hva brukte dere uten resept?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke gå med truse, det er rennende og ubehagelig der nede, har urinveisinfeksjon og går på antibiotika, men er også plaget med utflod og sårhet der nede. Nå er ikke legen innenfor rekkevidde og jeg vil behandles. Er Kanesten det som skal til, noe bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært plaget en del med soppinfeksjoner pga antibiotikabehandling. brukte canesten et par ganger, men det kom tilbake etter kort tid.. MEN så fant jeg noe som virket som stod i Gro Nylanders bok "På Vei".

Hvis du kjøper deg en 10ml sprøyte uten spiss på apoteket og et beger yoghurt naturell.. Høres litt ekkelt ut, men hvis du blander litt yoghurt naturell med litt varmt vann (så det ikke blir så kaldt) og trekker det opp i sprøyten og spyler dette inn i sjeden og gjør dette morgen og kveld i en uke har det effekt etter ca en dag og holder seg bra! Jeg brukte å trekke opp sprøyten 2 ganger hver gang. Tro meg, det er verdt "styret" for disse plagene er slitsomme.. Men obs obs om du har problemer med modning av livmorhals osv.. da ville jeg hørt med jordmor..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...