Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 flere som har en særdeles liten romantisk samboer? jeg har og det plager meg til tider:( han er så barnslig, promp er gøy liksom..hva skal jeg gjøre med han??!bah...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Vel..ja han promper..men er han utro?? Hvis ikke, vil jeg si at det trumfer over det faktum at han ikke er så videre romantisk slik du ønsket han var.. Og du må kanskje ha visst det når du ble sammen med han? For hvis ikke og uromantisk er noe han har blitt nå nylig, så ville jeg sett på det som en varsellampe..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 hn har desverre alltid vært slik:( han jekka meg opp med " har jeg sjangs på deg eller?er hun ikke fiiin?"(sa han til kompisen), litt morsomt da, men åååå jeg vil ha romantikk
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Hvor gamle er dere? Ikke fordi jeg automatisk tror dere er tenåringer, da vil han jo kunne bli mer moden etter hver. Eldre "gubber" er ofte vanskeligere å regulere..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 De kan nok læres opp :-) Ikke gi opp håpet! Har selv en som syns det er mer morsomt med promp og slikt enn barna... Han kom hjem med roser her om dagen.. ikke noe som skjer ofte, men derfor setter jeg mer pris på det når det skjer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 han er 40!!!!!!!! uff.....blir vanskelig å "omvende"han gitt..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Ja, men ikke umulig. Vær tydelig og sterk, "dette finner jeg meg ikke i", henvise til alminnelig folkeskikk, forklare at en slik atferd ikke er forenelig med sengekos. Den siste virker muligens aller best..
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2011 #9 Skrevet 18. juni 2011 Min er ikke særlig romantisk, men hadde da vokst fra prompehumor allerede før jeg traff ham:) Men det hender han glimter til å kjøper en gave utenom jul/bursdag, og da er det gjerne smykker, hjerteanheng og sånt:) Siden han er snill som dager er lang (men absolutt ikke tøffel) og trofast, så ofrer jeg gjerne romantikken. Har hatt dårlige erfaringer før, og vet hva som er viktig for meg i lengden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå