Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Var på avslutning for 10. klasse i går. Og beskjeden fra skolen var, pent kledd. Og ungene var så fine, skjorter, dress,kjoler,bunader og til og med et par fake louboutins (den som var ung og kunne gå på platå-stilett). Men så var det foreldrene da. Over halvparten stilte i dongeri. Hallo? Pent? Du har sendt ungen i dress, og ikke gidda kamme deg selv engang? Ikke jeg og min mann så klart, vi var like pent kledd som unga. Noen ganger hater jeg å bo i trangbygd.
Gjest sug lut Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Trangbygd eller ei, ungen her kommer ALDRI til å kle seg opp for avslutning, mens jeg og han andre gjør det hhv med glede og av lynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå