Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=DZ9bht5H2p4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #2 Skrevet 17. juni 2011 Hva er det for noe? Ekkelt eller skummelt?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Hva er det som er på den videoen, tør ikke se
Lilleleen Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Det er en film jeg ikke skal se. Noe så jævlig!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 Sophie's choice er Meryl Streep i en konsentasjonsleir der hun ble tvunget å velge et av sine barn og det andre blir drept i gasskammeret. Ikke se på det når du ikke klarer å holde ut noe veldig veldig trist.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Det er den desidert tristeste filmen jeg har sett. Har aldri fått det ut av kroppen:(
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #9 Skrevet 17. juni 2011 Ok, da skal jeg ikke gå inn på den linken, sånne ting tåler ikke mitt mammahjerte
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #10 Skrevet 17. juni 2011 Utrolig bra film - trist ja. Men Merryl Streep er en utrolig skuespiller. Helt forferdelig at slike ting som dette skjedde - kun for å psyke mennesker ut. Sadistiske jævler.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #12 Skrevet 17. juni 2011 Og det samme hadde du spurt om det ble gutten. Det er et umulig valg - ikke? Se filmen, kanskje du får svar på spørsmålet ditt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #13 Skrevet 17. juni 2011 Hun tenkte nok som de fleste av oss ville gjort - den yngste klarer seg IKKE alene, men det kan den eldste klare.... Umulig valg, men dette var realtiet for noen under krigen.....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #14 Skrevet 17. juni 2011 Ja, jeg hadde spurt uansett hvem det var. Nå spurte jeg her før å se om noen hadde noe svar, og der kom det, 23:42. Syns det var grusomt videosnutt :/
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #15 Skrevet 17. juni 2011 uff! helt forferdelig! jeg strigråter! hun minnte meg om min eldste...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #16 Skrevet 17. juni 2011 En annen film dere bør se er the boy in the striped pyjamas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå