Gå til innhold

Dette er det verste jeg har sett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for noe? Ekkelt eller skummelt?

Skrevet

Hva er det som er på den videoen, tør ikke se

Skrevet

Det er en film jeg ikke skal se. Noe så jævlig!!!!

Skrevet

Sophie's choice er Meryl Streep i en konsentasjonsleir der hun ble tvunget å velge et av sine barn og det andre blir drept i gasskammeret. Ikke se på det når du ikke klarer å holde ut noe veldig veldig trist.

Skrevet

Det er den desidert tristeste filmen jeg har sett. Har aldri fått det ut av kroppen:(

Skrevet

Ok, da skal jeg ikke gå inn på den linken, sånne ting tåler ikke mitt mammahjerte

Skrevet

Utrolig bra film - trist ja. Men Merryl Streep er en utrolig skuespiller. Helt forferdelig at slike ting som dette skjedde - kun for å psyke mennesker ut. Sadistiske jævler.

Skrevet

Hvorfor valgte hu "bort" jenta?? :o

Skrevet

Og det samme hadde du spurt om det ble gutten. Det er et umulig valg - ikke? Se filmen, kanskje du får svar på spørsmålet ditt.

Skrevet

Hun tenkte nok som de fleste av oss ville gjort - den yngste klarer seg IKKE alene, men det kan den eldste klare....

 

Umulig valg, men dette var realtiet for noen under krigen.....

Skrevet

Ja, jeg hadde spurt uansett hvem det var. Nå spurte jeg her før å se om noen hadde noe svar, og der kom det, 23:42.

 

Syns det var grusomt videosnutt :/

Skrevet

uff! helt forferdelig! jeg strigråter! :( hun minnte meg om min eldste... :(

Skrevet

En annen film dere bør se er the boy in the striped pyjamas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...