Gå til innhold

Feil på "min side" om babyens utvikling???


millimor

Anbefalte innlegg

På min side står det:

Din svangerskapsuke: 32

 

Babyen er nå ca 38,5 cm lang og veier rundt 1400 gram. Det er vektøkningen som er det viktigste for babyen din nå. Lungene er ikke modne ennå, men vil være det om noen få uker....

 

Var på Ultralyd i dag og denne lille krabaten var 2200 g. Er det jeg som har en ENORM baby eller er det en aldri så liten feil i databasen her???

 

Ha en god helg alle sammen -Nå nærmer det seg termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du :)

 

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Var på ultralyd i dag, og er 30+4. Prinsen vår veier ca 1800 gram nå, noe som var 2% vekstavvik, dvs så å si helt gjennomsnittelig. Så du kan nok slappe helt av :)

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det var enda godt å høre:))) Takk for det.

Lykke til videre til deg også:)))

Får håpe de retter opp på opplysningene de oppgir på "min side".

Ha en super helg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser i "på vei" av Gro Nylander, der står det at i "uke 32 er barnet ca 1700g og 40 cm lang og en fot på vel 6 cm. Vekten varierer fra barn til barn avhengig av arv og næring". Det står også at det er over 90 % sjanse for at barnet overlever om det blir født:-)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alida Englebarn

Takk for tilbakemeldinger :) Jeg har lest litt rundt om på nett og ser at de fleste steder ligger på det samme som du nevner (1750g), men selvsagt vil det variere. Selv ble jeg født i uke 35+ og veide det samme som den lille (store) prinsen i magen, så jeg krysser fingrene for at han ikke drar på på slutten og blir ENORM *Hjelp!* :)

Han hadde allerede snudd seg, men det er vel ikke noe garanti for at han snur seg igjen?

Dette er iallefall spennende - Nå kan vi bare begynne å glede oss til vi endelig får se de små miraklene :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...