Gå til innhold

Lixm???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det betyr at forfatteren er for lat til å skrive ord helt ut. Trolig også at vedkommende er dum nok til å tro at sms-språk er brukbart i alle sammenhenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ikke det? Hvor gammel er du da? 40+? Det må vel være en like bra forkortelse som fks pga. Eller fks.. Som alle skriver.. |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40+ ja. Da er man eldgammal !!! Nei jeg er nok ikke det men trodde først det var forkortelse for noe NAV greier. Er ikke så bereist i den verden. Dessuten så heter det ikke fks heller så alle burde ikke skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke det? Kan ikke klage på at andre bruker forkortelser når man selv gjør det, lixm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"FKS", 16:38?

Dette bekrefter jo bare mine sterke mistanker om at folk som forsvarer bruk av fjortisord som "lizm" er fullstendig uten språkforståelse.

 

Jeg VET at dette ikke kommer til å gå inn, men jeg prøver fordet: man kan ikke bare finne på en forkortelse og tro at det er greit, og samtidig forvente å bli oppfattet som et oppegående menneske som har passert 13. Beklager, men sånn fungerer ikke verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker det aldri, jeg er for voksen til å avslutte alle setninger med liksom, likevel har jeg fått med meg sms-språket. Kanskje på tide enkelte av dere gjorde det også? Det er ikke noe man plutselig har funnet opp her inne nå lixm ...;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...