Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Kan man bare finne på ord sånn? Ja da kan vi få det gøy her inne ))
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #5 Skrevet 17. juni 2011 Det betyr at forfatteren er for lat til å skrive ord helt ut. Trolig også at vedkommende er dum nok til å tro at sms-språk er brukbart i alle sammenhenger...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #6 Skrevet 17. juni 2011 Skjønner du ikke det? Hvor gammel er du da? 40+? Det må vel være en like bra forkortelse som fks pga. Eller fks.. Som alle skriver.. |
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #7 Skrevet 17. juni 2011 40+ ja. Da er man eldgammal !!! Nei jeg er nok ikke det men trodde først det var forkortelse for noe NAV greier. Er ikke så bereist i den verden. Dessuten så heter det ikke fks heller så alle burde ikke skrive det.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #8 Skrevet 17. juni 2011 Hahaha du er jo selv "for lat til å skrive ord helt ut", du bruker jo forkortelse selv!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #11 Skrevet 17. juni 2011 Ser du ikke det? Kan ikke klage på at andre bruker forkortelser når man selv gjør det, lixm!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #12 Skrevet 17. juni 2011 "FKS", 16:38? Dette bekrefter jo bare mine sterke mistanker om at folk som forsvarer bruk av fjortisord som "lizm" er fullstendig uten språkforståelse. Jeg VET at dette ikke kommer til å gå inn, men jeg prøver fordet: man kan ikke bare finne på en forkortelse og tro at det er greit, og samtidig forvente å bli oppfattet som et oppegående menneske som har passert 13. Beklager, men sånn fungerer ikke verden.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #13 Skrevet 17. juni 2011 Perler for svin, minn venn. Perler for svin...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #14 Skrevet 17. juni 2011 Jeg bruker det aldri, jeg er for voksen til å avslutte alle setninger med liksom, likevel har jeg fått med meg sms-språket. Kanskje på tide enkelte av dere gjorde det også? Det er ikke noe man plutselig har funnet opp her inne nå lixm ...;-))
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #15 Skrevet 17. juni 2011 Nei vet du hva 17.02? Jeg ser det virkelig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå