Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #1 Skrevet 17. juni 2011 Eller flere, som du har stor glede av å slå i bordet med under mer eller mindre opphetede diskusjoner?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #3 Skrevet 17. juni 2011 Nei, ikke noe yndlingsargument på gang. Derimot er jeg er over gjennomsnittet oppegående kvinne som har kunnskaper og meninger om så mangt. Det er alltid kjekt å kunne vise til solid forskning fremfor å synse på en overbevisende måte...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 Enkelte har en tendens til å spørre etter kilder til påstander. Da kan man svare; "Dette har jeg lest i en bok jeg har skrevet selv" :-) Ellers lønner det seg ikke å svare på det den andre sier hvis han/hun er veldig irritert. Diskusjoner bør foregå på et nokså rolig nivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå