Gå til innhold

Kan jeg ta Zyrtec?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 8, tenker spiren er veldig sårbar, og vil gjøre alt riktig for at den skal utvikle seg perfekt....

 

...men de siste dagene er jeg blitt veldig kløete i nesen, nyser en del....lurer på om det er allergi og om jeg skal ta meg en zyrtec for å se om det hjelper....men har den i så fall noen ( skadelig ) virkning på spiren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Barn / Gravide / Amming

 

Begrenset erfaring ved bruk under graviditet. Ikke bruk Zyrtec under graviditet uten at dette er i samråd med legen din. Går over i morsmelk. Bruk derfor ikke Zyrtec under amming annet enn når legen har bestemt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...